avslutning och as-garv på t-banan


- cool eller vadå?

såg bilden på den här kudden när jag loggade in, fett snygg jue :D men fem hundra spänn för ett kuddfodral är lite mycket ..
ååååh, nu är det ÄNTLIGEN slut på skola :) tre veckor helt fria .. najs. imorn ska jag och lollo in till stan (igen) å leta julklappar :) va fan ska jag köpa till pappa? en fantomen tidning och choklad ? xD ngt han verkligen älskar .. :D å jocke .. som inte önskar sej någonting .. han vill ha ett bio kort laddat med pengar, men hur kul är det kul att ge? känns lite trist .. det får bli utvägen om jag inte hittar någonting annat helt enkelt :) jag och lollo var ju i stan efter skolan, dels för att jag skulle köpa dom där silvriga örhängena (det blev runda och inte trekantiga) och sen för att jag skulle kolla efter ngn tröja som jag skulle ha på mej istället för den som jag tänkte (eftersom den ska jag lämna tillbax imorn). hittade en på gina för 249kronor. som tur pröjsar mamma så för mej ere inga stålar som ryker :) HAHA, måste berätta vad som hände på hemvägen på tunnelbanan! xD så jäkla kul asså x) kolla, innan vi hoppade på tåget hem delade jag och lollo på en red bull. (som vi drack på tåget) efter ett tag tog ju den såklart slut och då höll lollo i den och börjar typ ta sönder den, eller trycka på den så det ekar i hela tunnelbanan. det var fullt på varenda säte och knäpptyst. tjejen som satt brevid mej blev irreterad på lollo och bad henne om att sluta xD. å jag som satt å snacka i telefonen tänkte precis samma tanke, så vi sa det samtidigt helt enkelt. "oj, aha ... sorry" sa lollo då. sen så när jag la på så började hon istället pilla på den där grejen som man öppnar burken med, den där flörpen som man drar upp. å på något sätt när hon skulle få bort den så lyckas hon göra så att den FLYYGER bakom henne, över huvudet på tjejen som satt bakom lollo och landar på sätet framför den personen som ingen satt på som tur! xD "oj ..." kommer det från lollo och jag börjar as garva! xD fan va kul det va asså xD lollo fattade ingenting å såg alldeles vilsen ut, å ingen utav oss såg riktigt vart den hamnade (lollo såg inte ens vart den flög, helt plötsligt var den borta)  tills vi ställde oss upp för att gå av. då så ser vi att den ligger mitt på sätet som var tomt. en på miljonen att den hamnade just där där ingen satt. jävla tur asså .. x) undrar vad tjejen som sa till lollo tänkte då .. ingen garvade, bara jag och lollo .. två andra i hela tåget log lite, men inge mer. så jävla tråkig humor dagens folk har .. omg .. xD
nu måste jag duscha, har inte gjort det än. var nämligen ute å sprang förut när jag kom hem från avslutningen :) har ju inte tränat på super länge som alla kanske vet nu x) nämner det i varje inlägg :D
hjärtligt välkommen jullov :)
du är älskad av oss alla.
krrraaaum
juuuuusz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0