slut på plugg imorn

hej allihopa :)
känner mej helt förstörd .. känns som att det har hänt jätte mycket sista dagarna .. dödstrött och huvudvärken kommer å går hela tiden. aja, nu behöver jag inte längre tillbringa kvällarna med huvudet i läxböcker .. slut på sånt! ^^ oobeskrivligt skönt :) undrar hur många prov vi har haft den här terminen ... bara ordet "prov" gör mej illamående ..
idag har jag bara käkat mej mätt på ballerina kakor, fanta och en macka imorse. hoppade lunchen. var verkligen inte hungrig, tvärtom. någon kladdig fisk hade jag ingen lust att mosa in i munnen. då kunde det lika gärna va .. inte bra, jag vet. men det känns lite onödigt å äta när man inte e hungrig .. ?
omg, igår gick titanic ^^ fan bästa filmen ever! :o fast jag såg inte hela, men jag antar att dom gick på grund den här gången med .. det brukar va så ..
kolla, imorn är det både avslutning i skolan OCH på basketen, SAMTIDIGT! :o på nått sätt känns det viktigare att gå på basketavslutningen .. men jag ska typ gå på båda, fast det blir halva skolan och halva basketen ;)
happ . va händer nu då? .. tror jag ska skriva lite på berättelsen ;)
lägger in det sen om det blir ngt :)
pussåknull hjärtegull :)
jusstuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0