ny design :)

... as you can see ;) nya tröjan (a) köpte den igår när jag va i stan med lollo. det va ingen rea på den, men jag har typ dragit i den varje gång jag har varit inne på h&m, så nu köpte jag den :) två hundra. käkat upp sushi-lådan å nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra .. ska sova hos lollo inatt, blir trevligt :) nu har dom börjat göra reklam för "i taket lyser stjärnorna"-filmen (som jag sökte till, men kom inte med i x) ). fast den har premiär 30 januari, så det är ett tag kvar ;) orkar inte skriva mer just nu .. som sagt, sover hos lollo inatt så jag kommer nog inte kunna skriva något ikväll heller, men jag har ju mobilen med mej såklart ;)
jusz


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va heter du irl?

2008-12-28 @ 21:39:15
Postat av: Anonym

Josefine kanske hon heter?

2008-12-29 @ 18:08:25
Postat av: jusz

josefine ;)

2008-12-29 @ 20:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0