man tycker man ger allt, men man tycker tydligen fel ..

aldrig igen. aldrig igen.
så tänkte jag förra gången. och gången innan det.
men så sitter jag här igen och lider av mina misstag.
inte för att den här texten skulle hjälpa. inte den här gången.
lyckliga dagar kostar mer än vad man tror.
kärlek är dyrast. tårar, svek, funderingar, tysta stunder.
 det är tydligen det man betalar med.
nu finnsd det inget hopp längre.
det har bleknat bort för varje gång jag har gjort bort mej.
gjort samma misstag om och om igen.
gråtit och skrivit en text.
precis som nu.



i'm here without you baby
i think about you baby
and i dream about all the time
i'm here withou you baby
and i will always be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0