ingen fortsättning ..

okej. nu raderades just ett inlägg som jag skrev .. så fucking irreterande ..
det blev aldrig av att jag skrev ngn fortsättning .. jag orkade inte x) böt design istället och blev överlycklig när jag såg att nu äntligen kan man byta typsnitt, storlek och färg på texterna i inläggen :) det funkade nämligen inte förut av någon konstig anledning .. funderar på att lämna tillbaka tröjan som jag skulle ha på avslutningen imorn. den känns inte så klockren längre .. frågan e bara vad jag ska ha på mej istället då .. får väl leta fram något ur mina lådor helt enkelt :) imorn ska jag (om inte med någon annan) åka in själv till skanstull (gulan) köpa dom där silvriga örhängena :) desperat! x) måste ha dom :D juste, lekte lite med kameran (och photoshop) förut :) alltid lika kul! passar på att lägga in bilden som blev hyfsat bra ;) ååååååh, imorn börjar jullovet :) fett me najs . x) skoja xD jo men allvarligt. det ska bli riktigt skönt :) har fan blivit mör-bultad efter alla dom hära veckorna! prov hit och prov dit å allt annat skit. det rimmade .. x) å så ska jag träna imorn också, ännu mera me fett najs! :) har ju inte fått träna på typ, 100 år? nää, en vecka. mer. lite mer .. en vecka å en dag. jag kommer sova gott inatt känner jag nu :) pömsig :o jjjääsp*
sovgott alla läsare :)
om en vecka är det julafton, just so you know.
jusz

Kommentarer
Postat av: engla

åh gud vilken fin design ! :] <3

2008-12-18 @ 20:53:09
URL: http://englajonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, tack ^^

2008-12-18 @ 21:15:33
Postat av: lovisa

men bajs, du får ju jättefint svart bakom, mitt blir bara.. åhhh, jag vet inte vad mitt blir, inte bra iaf! hur gör du? <3

2008-12-19 @ 22:33:41
URL: http://lhrf.blogg.se/
Postat av: jusz

men jag har ju photoshopat också .. :) <3

2008-12-20 @ 10:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0