hemma

somnade runt 2 igår hos lollo, å så vaknade vi typ halv tio .. så nu är jag hur trött som helst ..
imorn är det äntligen träning :) kommer fan inte orka någonting, har ju inte tränat på flera veckor! :o
idag vet jag inte vad jag ska göra .. bara ta det lugnt tror jag .. imorn (efter träningen) ska jag och lollo in till stan igen :) hoppas det är lite mindre folk den här gången x)
det är helt sjukt! :o mitt finger som jag skadade på en match för typ någon månad sen, har börjat svullna upp igen! :o värsta korv-fingret! :s å så sa dom att det bara va en stukning .. jo men tjena ..
nu ska jag nog ta en dusch :)
tack lollo igen ;) du vet vad jag menar :P
j.forslund

  
gammal bild, en tid då man hade långt hår :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0