friadag

alltid lika härligt med fredag :)
passar på att skriva lite nu, för sen kommer louise över och då ska vi kika på film och mosa i oss ben n' jerrys! :P (eller aladin-godis xD) blir suuuper ;) som vanligt asså :D
imorn ska jag julshoppa med mamsen, härligt, härligt, härligt! ;) sen på söndag ska julia, alma och louise kladda ner en massa färgmedel i mitt hår! :P längtar som fan! vill färga nuuu! ;)

åh, brände mej idag på no:n .. vi håller ju på med spaghetti-broar å limpistoler. å då så råkade jag bränna mej (precis som alla andra gånger x)). en liten skinnflisa åkte bort så nu har jag ett litet sår som svider så in i helvete mycket! :o :(

yes, nu är det bara 19 dagar kvar till jul! ^^ måste fixa någon snygg jul-design till dess ;P
domhär står högst upp på önskelistan just nu :)

ser ungefär ut så, vill ha ett par som e från footlocker. dom ser lite annorlunda ut, men nästan som den här :)
749:- för dom
otroligt fina, har jag rätt eller har jag rätt? :o
:)
pussåkram
skumbanan
j.forslund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0