förlåt för dålig uppdatering ..

så då var julen över .. haha! skoja bara! ^^ nu kommer det bästa! MELLANDAGSREAN! hihi :P ska KANSKE in till och med idag, lollo skulle nämligen in med sin mamma men hon sa att dom typ bara skulle stanna till typ 2-3 så då kanske jag skulle komma in till lollo när dom var klara :) men vi får se ;)

okej. julafton. hur var den? bra. toppen. great! ^^
en tjock hippie-tomte kom till oss .. med solglasögon x) men alltid lika rolig .. kan lägga in lite bilder senare :)
det här fick jag i julklapp :)
1. mascara+borttagningsmedel
2. strumpor från h&m ^^
3. svart/guldig jacka från gina
4. presentkort på gina
5. christina augilera-parfym
6. basketboll (innomhus)
7. pengar
8. trooosor ^^
9. sovtröja :)
10. å nagelack :P 

tack :)
________________________________________________________________________________
 
oj, måste fixa designen nu kom jag på ^^ kalle har ju redan varit ;P
juste, sen måste man ju skriva lite nyårslöften :) .. inte för att jag brukar följa dom sen när det blir nytt år men .. ;)
ska försöka leta fram löftena som jag skrev förra året (som skulle gälla detta år) okej, jag tror jag inte skrev ner några från förra året .. skit också.
jag vet att det är lite tidigt kanske å köpa bikini nu, men jag har hittat värsta fina på h&m (hemsidan) för 50:- per del! hur billigt som helst :o
 
kanske lite tråkig eftersom den bara är i en färg, men jag tyckte den va fin iaf ^^
kanske skriver något mer inlägg senare idag :)
J


Kommentarer
Postat av: trizia

snygg bikini ;)

2008-12-28 @ 21:41:52
URL: http://medtrisias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0