4 days left

oh va trött jag är ..
om jag skulle lägga mej ner nu så skulle jag somna på två röda. det slår jag vad om. jag och mamma var i kungens kurva för å kolla på lite saker, present till pappa bland annat. men när vi kommer ut från ikea så ser vi att luften i vänstra bakdäck är borta! vi hade fått punktering! :o va fan .. tänkte vi då. vi fick helt enkelt ringa efter pappa som fick ta grannens bil å komma å byta ut däcket. efter tjugo minuter kom han å böt däcket på typ 2-3 minuter .. ! han skulle kunna vara med i vm .. x) "snabbast på att byta bildäck" :D sen drog vi hem utan någon present köpt till pappa, eftersom den skulle vi köpa efter ikea.. å nu är jag hemma. å snart ska jag träffa louise. hoppas hon inte tvingar iväg mej till stan eller något, är dödstrött! xD haha skoja ;D åååh, fyra dagar kvar nu :) härligt härligt härligt :)
pussåkram skumbanan
juss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0