3 days left och FÖRSKYLD!

hejsan allihopa :)
omg, trött jag är asså .. har varit i stan idag en kort stund med looloo. köpte en total-hel-svart sjal på h&m och några silvriga armband (också från h&m), till julafton :) jag är förskyld. näsan är helt förlamad och halsen. den ska vi inte ens snacka om. vaknade klockan tio i åtta imorse och kunde inte somna om för att jag hade så ont .. får ju fan inte sova ut någon dag alls .. fick en sån här moccuangin-tablett förut, som bedövar hela munnen. den hjälpte så länge man hade den i munnen. sen när jag hade käkat upp den kände jag ingenting i munnen plus att hals-ontet kom tillbaka på en gång.. men jag tror jag ska ta en till sån. har hur ont som helst .. jag tänker fan heller ligga på julafton ihopkurad i en säng på övervångingen å ha hög feber, hell no! blir inget långt inlägg idag, kanske skriver mer sen. men nu ska jag ta ett bad och sen ska jag kolla på musses jul i ankeborg ^^ . ny design som ni kanske ser :) omg, kommer somna i badet .. zZzZzZz ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0