1 day left, 23e december

asså ursäkta för felstavningar och konstiga meningar, men just nu är jag helt borta. det känns som om jag är någon annanstans. har aldrig varit gladare tror jag. inte nog med att det är den 23e december och att det faktiskt är jul i morn, det har faktiskt hänt en annan grej. och jag har inte riktigt själv än fattat vad det var för något. nu blir ni allt nyfikna va? ;) igår grät jag nästan, idag började jag asgarva vid middan (och fick livrädda blickar på mej, typ, "fan ere med henne ..?"). så jäkla sjukt. aja :D . nog-pratat om det.
vad har hänt idag? jo, jag och lollo var i skanstull och fikade på muffinsfabriken, super mysigt :) å så har jag lämnat spelen till lovisa. och så har jag och mamsen handlat sista presenten till pappa och så nu ikväll slog jag in den ^^ (oj, vad mycket "och så" det blev .. x)) imorgon är det julafton. den tanken känns helt S-A-I-K. hoppas det kommer lite snö under natten bara :) inte för att jag tror att det skulle göra det, men får väl alltid hoppas :)
om jag inte skriver någonting imorgon så vill jag hälsa alla där ute en
riktig GOD JUL !
stora kramar
JUSS
   

Kommentarer
Postat av: englaaaaaaaa :]

men nu får du ta och berätta vad det är jossan ! :o :] <3

2008-12-23 @ 21:08:54
URL: http://englajonsson.blogg.se/
Postat av: jusz

NEVER! ^^

2008-12-23 @ 22:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0