2008-12-06

äntligen hemma :)
skönt att gå på stan, men man blir snabbt mör ..
har handlat färg till håret, en tröja från h&m med knappisar ^^ och ett par örhängen från ur och penn, 25 spänn, fan ingenting! :D
här kommer lite bilder på prylarna ;)

 
blev påhoppad av saga på perongen i centralen när jag skulle hem, "JOOOSSAAAN!"
haha, fattade först ingenting x) sen så såg jag att det va saga, då blev jag ännu mer förvirrad. "är inte du i florida?" typiskt mej .. va fan, klart hon inte e hon står framför mej ..? tunnelbanan kom precis då så jag var tvungen att hoppa på den så det blev bara hej och hej då. men det var trevligt :)
blir inte mer idag :)
kjam
juss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur känner du saga?

2008-12-12 @ 17:44:13
Postat av: Anonym

hur känner du saga?

2008-12-12 @ 17:49:20
Postat av: Anonym

sen lååångt tillbaka :)

2008-12-12 @ 22:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0