16 dagar kvar till julafton

hej alla glada :)
först å främst vill jag tacka tjejerna som färgade mitt hår helt frivilligt igår! riktigt schysst :)
nu är jag nääästan svarthårig .. och jag e rädd för att det e permanentfärg vi köpte. men vi tog den från hyllan "toning". aja, förr eller senare lär väl det komma fram x) jag är i alla fall super nöjd :) och det varken sved eller kliade när vi färgade det, så jag e typ bara allergisk mot blekningsmedlet i den blonda hårfärgen :) vilket e bra, tror jag .. jag har fortfarande inte vant mej riktigt än, det har nog ingen annan heller x) kommer väl ta ett tag ;)

haha, har hittat värsta sköna sidan xD
www.skolka.nu ööh .. finns typ en massa bortförklaringar om man skulle skolka en dag, helsjukt! x)

fick skippa träningen för att plugga en massa idag .. men nu verkar dom engelska verben sitta iaf :) hoppas provet går hyfsat bra imorn ..
såg att ni gillade brättelsen, fortsättning kommer ;)
hej då alla glada :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0